Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Αντίστροφη μέτρηση...

Tα αναμνηστικά μας, κάθε χρόνο τα φτιάχνουμε μαζί με τα παιδιά. 
Τους δίνουμε μικρά χαρτάκια κομμένα, περίπου 3*3εκ...(πώς στο καλό γράφουμε το επί στον υπολογιστή;;;;), και ζωγραφίζουν επάνω μικρά πραγματάκια , άλλοτε με θέμα καλοκαιρινό, άλλοτε με θέμα τους φίλους και το σχολείο,ότι μας έρθει...Μετά τα συνθέτουμε σαν πλαίσιο γύρω από ένα χαρτονάκι, επάνω έχουμε κάνει κολλάζ από περιοδικά το όνομα του νηπιαγωγείου μας και μέσα εκτυπώνουμε και κολλάμε ό,τι θέλουμε να λέει...Μας αρέσουν αυτά τα αναμνηστικά! 
Τα βγάζουμε έγχρωμες φωτοτυπίες και ....όλα τέλεια. Τελειώνει η χρονιά!...Πάνε στο καλό!... Συγκινήσεις,φιλιά αγκαλιές,...Κέρασμα παγωμένες μπύρες οι νηπιαγωγοί στην παραλία...Ωχ...μ΄επιασε συνειρμικό παραλήρημα...Λοιπόν ,...πού είχαμε μείνει;;;Α,ναι...Στα αναμνηστικά...





Έλα όμως που τώρα έχω φάει κόλλημα να πειραματίζομαι με την τεχνολογία....Κι έτσι έφτιαξα αυτά τα δύο αναμνηστικά με κάτι στοιχεία για digital scrapbooking που κατέβασα....Μπορείτε αν σας αρέσουν να τα εκτυπώσετε. Έχω εκδοχές για ολοήμερο και κλασικό, αγόρι ή κορίτσι...

Αναμνηστικό 1-αγόρι-κλασικό
Αναμνηστικό 2-κορίτσι-κλασικό
Αναμνηστικό 3-αγόρι -ολοήμερο
Αναμνηστικό 4-κορίτσι-ολοήμερο

και το άλλο μου σχέδιο:

Αναμνηστικό 5-αγόρι-κλασικό
Αναμνηστικό 6-αγόρι-ολοήμερο
Αναμνηστικό 7-κορίτσι-κλασικό
Αναμνηστικό 8-κορίτσι- ολοήμερο

κι άλλο ένα:

Αναμνηστικό 9- κλασικό
Αναμνηστικό 10-ολοήμερο

Άντε!!! 21 και σήμερα!!! Πότε πέρασε κι αυτή η χρονιά....
Το επόμενο project μου είναι να σχεδιάσω μπλουζάκια για νηπιαγωγούς....

Έχω ήδη φτιάξει ένα...Θα το φορέσω την 1η του μήνα!!!
Εγώ κανονικά το ήθελα με αντίστροφη μέτρηση...αλλά είπαμε...δεν έχω τελειοποιηθεί ακόμα...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου