Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Κυριακή πρωί...

Κυριακή...μέρα αργίας...τέλεια!

Ζεστός καφές, μυρίζουν τα κεκάκια που ψήνω (τς,τς, τι προκοπή σήμερα!!!) ,έχω ξυπνήσει από νωρίς μια και το μικρό γατάκι μου...

(παρένθεση: που ειναι το μόνο από τα τρία που βρήκαμε, που κρατήσαμε λόγω του οτι ήταν το πιο ήσυχο!!!-κλείνει η παρένθεση...),

... έχει εξελιχτεί σε διασταύρωση αεικίνητης λεοπάρδαλης με πεινασμένο πιράνχας και όλα αυτά τα ορμέμφυτα ένστικτα τα βγάζει πάνω στο κοιμισμένο ανυποψίαστο θύμα του (=εμένα), στη μισοσκότεινη ζούγκλα, το χάραμα (=το κρεβάτι μου)....Anyway..απ΄τη μια κλαίγομαι κι απ την άλλη...χαίρομαι...

Και το λοιπόν εδώ που κάθομαι και περιμένω να ψηθούν τα κεκάκια....είπα να ψαχτώ λίγο με τα χριστουγεννιάτικα νηπιαγωγικά και να ρίξω μια ματιά στις παλαιότερες χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες που έχουμε κάνει ,τις λίγες δηλαδή που έχω αποθηκευμένες εδώ στο laptop...

Βρήκα λοιπόν αυτές τις εκδοχές χριστουγεννιάτικων δέντρων που έχουμε κάνει κατά καιρούς με την αγαπημένη μου συνάδελφο, το Αντριανάκι μου...


με κουμπιά, κορδελίτσες, ασημένια βροχή ή κάτι τέτοιο... και διαφορετικά χαρτιά για φόντο


...με κορδέλες, ποπ κορν και κανέλα...


με χρυσή μπογιά και μπάλες κομμένες από σελίδες περιοδικού μόδας!!!
(παρένθεση και πάλι...Αυτά εδώ τα αδικεί η φωτογραφία νομίζω, είναι λίγο επηρρεασμένα κι από Klimt, και ταιριάζει μια χαρά να πετάξει κανείς και ολίγη ενασχόληση με τον υπέροχο ζωγράφο...)




(κλείνει και αυτή η παρένθεση...)


Επίσης αυτά τα πολύ εύκολα στεφάνια από πηλό....



και τα must αγγελάκια...



ΩΧΧΧΧ!!!! Κάτι μύρισε!!!

Τα κεκάκια καίγονται!!!!!!!!!!!!

Αυτά για την ώρα....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου