Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Φθινοπωρινό bingo


Ξέρετε πώς παίζεται το bingo;
Κάθε παίκτης έχει από μία καρτέλα μπροστά του,η ''μάνα'' του παιχνιδιού έχει όλες τις κομμένες εικόνες σ΄ένα σακουλάκι ή σε ό,τι της βρίσκεται τέλος πάντων,..και τραβάει μία κάθε φορά..Όποιος έχει τη συγκεκριμένη εικονίτσα στην καρτέλα του τη σκεπάζει με κάτι,ίσως κουμπιά, ή κέρματα, ή ....ή...ή....Όποιος παίκτης σχηματίσει πρώτος μία σειρά οριζόντια, κάθετα ή διαγώνια, από κουμπάκια, ή...ή...ή...φωνάζει bingo και κερδίζει.Για να παιδέψω τα μικρά μου πρέπει η μάνα να λέει και τι είναι αυτό που τράβηξε...

Σήμερα είπα να καταπιαστώ να φτιάξω ένα εύκολο bingo για τη γωνιά των επιτραπέζιων στην τάξη μου με φθινοπωρινές εικονίτσες...Αφού έχασα την υπομονή μου να πειραματίζομαι με διάφορα free bingo generators κλπ στο διαδίκτυο, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα...αποφάσισα ο πρωτόγονος άνθρωπος να προσπαθήσω να φτιάξω ένα μόνη μου στο πολύ εξεζητημένο πρόγραμμα word!!!Mετά περίπου από δυο ώρες παίδεμα, που όμως μου άρεσε ομολογώ,...κατέληξα στο εξής αποτέλεσμα:


Πατήστε εδώ για να δείτε τις : ΚΑΡΤΕΛΕΣ BINGO

και εδώ για τις εικόνες: Eικόνες bingo

Eκτυπώστε τα, 
πλαστικοποιήστε τα 
και ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!

1 σχόλιο: