Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Η χρωματιστή ζωή μας κάνει κύκλους...

Σε συνέχεια της δουλειάς με τα χρώματα και μετά το σχετικό παραμύθι του Κυριτσόπουλου (και με ολίγον σχήματα που ξεκίνησαν κι αυτά...), φτιάξαμε τον κόσμο μας όπως τον ξέρουμε, όμορφο και χρωματιστό και μετά ουπς δια μαγείας τα χρώματα έφυγαν...

Πώς θα μας φαινόταν άραγε ο κόσμος μας χωρίς χρώματα;;;








και με αφορμή αυτό το έργο του Wassily Kandinsky


...φτιάξαμε κι εμείς τα δικά μας έργα...






και σαν το άλλο του έργο, το κλασικό πλέον και αγαπημένο των απανταχού νηπιαγωγών...



φτιάξαμε αυτό το φύλλο εργασίας, σχεδιάζοντας κύκλους με παστέλ και βάφοντας τα τετράγωνα με τα χρώματα απ΄τους χαλασμένους μαρκαδόρους...









και επειδή πολλά πράγματα είναι κύκλος σ΄αυτή τη ζωή...

...ο Kandinsky πειραματιζόταν με τους κύκλους του γύρω στη δεκαετία του '30...
...και εμείς στο 2015...
...μου 'ρθε στο μυαλό και αυτό το τραγουδάκι του '68 που σχετίζεται...
...τουλάχιστον στο δικό μου το μυαλό...

....και που μου θυμίζει τους δικούς μου κύκλους....



Πρέπει να ήταν το '82 που είδα αυτή την ταινία...κι ακόμα θυμάμαι την ανατριχίλα που μου προκάλεσε....










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου