Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

The clown project...

Οι Απόκριες στο νηπιαγωγείο δεν είναι και από τα πιο αγαπημένα μου…θες γιατί όλο αυτό με τις στολές που κυκλοφορούν μου κάνει λίγο κιτς, θες γιατί ενώ βρισκόμαστε στη μέση κάποιου άλλου project (εν προκειμένω τη γειτονιά μας …) ξαφνικά τα παρατάς όλα σύξυλα, κι αρχίζεις με τις μάσκες…θες γιατί το Macarena, το Βamboleo και τα Παπάκια στη σειρά δε με φτιάχνουν καθόλου…,θες γιατί απλά είμαι 50 , θες γιατί προκύπτει πάντα το δίλημμα πάρτυ μασκέ στο σχολείο ή όχι…
Τα μικρά μου όμως καμία, μα καμία χρονιά δεν συμμερίζονται τη δική μου άποψη…
και ξαφνικά αρχίζουν να φέρνουν στην τάξη αυτά τα ‘’υπέροχα’’ διαφημιστικά με τις στολές και να διαλέγουν …Εγώ είμαι ο κόκκινος power ranger ,εγώ είμαι η Έλσα , κλπ κλπ…
Μπροστά λοιπόν στην χιονοστιβάδα του αποκριάτικου ενθουσιασμού τους προσπάθησα να προσαρμόσω τη δική μου άποψη και αισθητική και τελικά μετά και από τη σχετική ανταλλαγή ιδεών με τις φίλες νηπιαγωγούς, το πάω κάπως έτσι:

Αποφασίζουμε για δυο-άντε καμιά φορά και τρία- μασκαρέματα που μας αρέσουν (φορεμένο ολίγον από μας…) και τα κάνουμε μικρές θεματικές ενότητες για μια εβδομάδα περίπου…Όπως βγει…Το στάνταρ μας είναι ο κλόουν και από κει και πέρα παίζει...μεταξύ πειρατών και πειρατίνων, μάγων και μαγισσών, βασιλόπουλων και βασιλοπούλων, ζωάκια ή ό,τι άλλο μας εμπνεύσει κάπως….Εκείνη τη βδομάδα λοιπόν ασχολούμαστε γενικότερα με αυτό το θέμα, με σχετικά παραμύθια, τραγούδια, παιχνίδια, γλώσσα και μαθηματικά…μην ξεχνιόμαστε!!! και φυσικά τις σχετικές κατασκευές, μάσκες και αξεσουάρ, και έτσι βγαίνει το μασκάρεμα της εβδομάδας…

Οι Κλόουν…

Αυτό προσφέρεται κυρίως για παντομίμες και τα σχετικά παιχνίδια…
Παίζουμε και ένα ωραίο, σαν σκυταλοδρομία σε δύο μικρές ομάδες των τριών παιδιών, που η κάθε ομάδα ένας ένας με τη σειρά βάζει στο παιδί-κλόουν κι από κάτι μέχρι να ντύσει τον κλόουν της με τα όλα τα ρούχα που υπάρχουν μέσα σε ένα κουτί…
                          


Σκυταλοδρομία...ντύσε τον κλόουν με ρούχα της δασκάλας...



Βλέπουμε αστεία videάκια με κλόουν από το youtube

Το αγαπημένο μας τραγούδι είναι του Σακελλαρίδη ο κλόουν...


Και βαφόμαστε…

Και φτιάχνουμε αυτές τις πολύ εύκολες στολές…(τα καπελάκια με χάρτινα μικρά ποτηράκια, είναι πραγματικά πανεύκολα, αλλά θέλει πιστολάκι σιλικόνης....)

  

 

                                            



Οι κλόουν έτοιμοι να σχολάσουν...

Στη γωνιά των επιτραπέζιων, έχουμε και κανένα-δυο παιχνιδάκια του εμπορίου αλλά κι ένα που το φτιάξαμε μόνοι μας και είναι μια χαρά...Ρίχνουν ζάρι και προσπαθούν να σχηματίσουν τον κλόουν τους με μαγουλάκια, μάτια, μύτη,φρύδια, καπέλο και όποια ομάδα τον φτιάξει κομπλέ του βάζει και το χαμόγελό του...




Σχετικά παιχνίδια του εμπορίου με μασκαράδες και κλόουν για τη γωνιά των επιτραπέζιων

Το δικό μας επιτραπέζιο








Καλό ΣΚ!!!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου