Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Φαναράκια...

Πέρσι το Πάσχα φτιάξαμε στο νηπιαγωγείο με τα παιδιά φαναράκια από άδεια γυάλινα βαζάκια που με ατλακόλ και κομματάκια από χαρτί χαρταετού γίνανε κάπως έτσι..





(Η φωτο είναι από το internet...δυστυχώς δεν έχω κρατήσει τα δικά μας) 

Τι τά΄θελα....Αυτή ήταν και η αρχή της ....φαναρο-μανίας μου...

Μαζεύω ό,τι γυάλινο βαζάκι αδειάζει από σάλτσες, μαγιονέζες, πάστα ελιάς (που είναι και το αγαπημένο μου μέγεθος...) κλπ....  γενικά τα μικρότερα μ΄αρέσουν καλύτερα...Μετά αγόρασα λίγο σύρμα....μετά και δύο μικρά εργαλειάκια για το σύρμα...μετά και μία ειδική κόλλα για decoupage,...μετά άρχισα να πετσοκόβω παλιά πουκάμισα,παρτιτούρες, περιοδικά, να ξεθάβω κουρελάκια και υπολείμματα από κορδέλες και καλούμπες χαρταετού...και μετά ...να εξοπλίζω με φαναράκια όλες μου τις φίλες που έχουν τουλάχιστον από 2-3 η κάθεμία...Φέτος, αφού εξάντλησα τις φίλες...έφτιαξα δωράκια για τις κοπέλες της παράλληλης στήριξης που έχουμε στο σχολείο μας ..(3 στον αριθμό για δεύτερη χρονιά!!!) και για τις αγαπημένες μου συναδέλφους....

Δυστυχώς δεν σκέφτηκα ποτέ μέχρι τώρα να φωτογραφήσω τα φαναράκια μου (...κρίμα κι ήταν όλα μοναδικά και διαφορετικά...) , κι έτσι έχω μόνο αυτά που έφτιαξα σήμερα και κάτι άλλα που κρέμονται στη λεμονιά μου απ΄το καλοκαίρι...Ααα και κάτι παλιότερα από κάτι ωραίες χαρτοπετσέτες που είχα βρει στο ΙΚΕΑ... 



τα σημερινά μου...
...τα της λεμονιάς...

...με χαρτοπετσέτα...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου